خبرنگاران 1545 کرستانی از طرح مهارت آموزی مناطق محروم بهره مند شدند

به گزارش بلاگ پو، سنندج - خبرنگاران - مدیرکل آموزش فنی حرفه ای کردستان گفت: یک هزار و 545 نفر از افراد علاقمند در این استان از خدمات آموزشی طرح مهارت آموزی مناطق محروم بهره مند شدند.

خبرنگاران 1545 کرستانی از طرح مهارت آموزی مناطق محروم بهره مند شدند

سید جمیل احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این طرح به منظور ارتقای سطح مهارتی افراد ساکن در مناطق کم برخوردار، روستایی، سکونتگاه های غیر رسمی، مناطق کوخ نشینی و کمپ های ترک اعتیاد اجرا شد.

وی اضافه کرد: از هفته مهارت 1398 تا 1399 (30 تیر تا 6 مرداد) در این استان یک هزار و هفت نفر در روستاها و کوخ ها، 503 نفر در سکونت گاه های غیر رسمی و 35 نفر نیز در مراکز ترک اعتیاد از خدمات آموزشی این اداره کل بهره مند شدند.

مدیرکل اموزش فنی حرفه ای کردستان یادآور شد: در این طرح 89 دوره تشکیل شد که مهارت آموزان مورد هدف در رشته هایی همچون کشاورزی، دامپروری، زنبورداری، کاربر رایانه و سیم کشی ساختمان آموزش دیدند.

احمدی همچنین با اشاره به در پیش بودن هفته ملی مهارت (30 تیر تا 6 مرداد) و برنامه های این هفته در کردستان تاکید نمود: با توجه به شرایط خاص جامعه، برنامه های هفته ملی مهارت به منظور ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت آموزی در سطوح مختلف اجتماعی و افزایش منزلت اجتماعی و آموزش مهارتی برگزار می گردد.

وی یادآور شد: هفته ملی مهارت فرصتی مناسبی در جهت ترویج فرهنگ مهارت آموزی در بین آحاد مردم جامعه است و در این راستا مسابقات طراحی پوستر، پیغام مهارت، نقاشی و ایده پردازی و برگزاری جلسه شورای مهارت استان و تجلیل از حامیان، پیشکسوتان، رؤسای نمونه مراکز آموزشی و موسسین آکادمی های آزاد برتر، مربیان نمونه دولتی و خصوصی و مهارت آموختگان کار آفرین، فراوری محتواهای مهارتی برای معرفی ظرفیت های فنی و حرفه ای و نشر در فضای مجازی برگزار می گردد.

احمدی بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی سازمانی و برون سازمانی را راهکاری مناسب در راستای اجرای ویژه برنامه های هفته ملی مهارت در این استان اظهار داشت.

fun30t1.ir: شهر سرگرمی، در شهر سرگرمی کلی مطلب باحال براتون داریم

javedandld.ir: مجله جاودان | مجله خانه و خانواده ایرانی

منبع: ایرنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 30497

به "خبرنگاران 1545 کرستانی از طرح مهارت آموزی مناطق محروم بهره مند شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 1545 کرستانی از طرح مهارت آموزی مناطق محروم بهره مند شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید