فینال لیگ قهرمانان آسیا با حضور تماشاگران

به گزارش بلاگ پو، با تصمیم مشترک AFC و کمیته محلی برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، فینال لیگ قهرمانان آسیا در روز شنبه، 19 دسامبر (29 آذر) میان پرسپولیس ایران و نماینده شرق آسیا با حضور تماشاگران انجام خواهد شد.

فینال لیگ قهرمانان آسیا با حضور تماشاگران

به گزارش خبرنگاران از خبرنگاران، ایرانیان مقیم قطر می توانند طبق شیوه نامه های اعلامی برای حمایت از پرسپولیس بلیت بازی فینال آسیا را تهیه کنند و در استادیوم الجنوب از کننده ایران در فینال حمایت کنند.

قرار است برای فینال جام امیر که 18 دسامبر در استادیوم الریان برگزار می شود تا چهارمین استادیوم جام جهانی 2022 افتتاح شود، 50 درصد ظرفیت استادیوم بلیت فروشی انجام شود و طبق همین شیوه نامه ها برای فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز بلیت فروشی صورت بگیرد.

تمامی تماشاگرانی که برای فینال امیر کاپ و لیگ قهرمانان آسیا قصد حضور در استادیوم ها را دارند، باید تست کرونا بدهند و طبق اطلاعات ثبت شده آن ها در صورت منفی بودن تست کرونا بلیت به آن ها فروخته می شود. برای ورود به استادیوم ها نیز بار دیگر شرایط افراد با اپلیکیشن هایی که داشتن آن در قطر اجباری است و شرایط سلامت افراد را نمایش می دهد، کنترل خواهد شد و در صورت سبز بودن شرایط اجازه حضور در استادیوم داده می شود.

fun30t1.ir: شهر سرگرمی، در شهر سرگرمی کلی مطلب باحال براتون داریم

javedandld.ir: مجله جاودان | مجله خانه و خانواده ایرانی

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 39177

به "فینال لیگ قهرمانان آسیا با حضور تماشاگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینال لیگ قهرمانان آسیا با حضور تماشاگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید