خاتمه فرار 27 ساله یک قاتل پس از قتل 4 مرد ، او در تهران تشکیل خانواده داده و مغازه داشت

به گزارش بلاگ پو، مردی که 27 سال قبل در یکی از شهرستان های غرب کشور به همراه برادر خود دست به قتل 4 مرد زده بود، در پایتخت دستگیر شد.

خاتمه فرار 27 ساله یک قاتل پس از قتل 4 مرد ، او در تهران تشکیل خانواده داده و مغازه داشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از رکنا، سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران گفت: 28 تیرماه حکم جلبی از دادسرای ناحیه 27 تهران مبنی بر دستگیری شخصی به نام محمد متولد سال 1347 که در سال 1372 مرتکب قتل 2 تن از همسایگان خود شده بود به اداره 8 پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی اضافه نمود: پس از وصول حکم جلب و با توجه به اهمیت جرم و میزان محکومیت صادره تیمی از کارآگاهان اداره هشتم برای دستگیری محکوم متواری اقدامات اولیه را انجام و با بهره گیری از شیوه های نوین کشف جرم پیروز به شناسایی خانه وی در جنوب تهران می شوند که با توجه به دستو قضایی در اقدامی ضربتی ساعت 12 ظهر 31 خردادماه وی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل می گردد.

این مقام انتظامی شرح داد: محمد پس از انتقال به پلیس آگاهی در مورد محکومیت خود گفت، سال 1372 پس از سرانجام خدمت سربازی به شهر محل سکونتم در یکی از شهرهای غربی کشور بازگشتم که متوجه شدم برادر عظیم ترم به نام حمید متولد سال 1343 بر سر یک قطعه زمین کشاورزی با همسایگانش درگیری دارند و چندین مرتبه بین آنها نزاعی به وقوع پیوسته است.

  • مرگ یکی از قاتلان فراری

گزافی اضافه نمود: محمد در ادامه اظهارات خود بیان داشت، که پس از نزاع و مرگ 4 تن از همسایگان، من و برادرم به تهران آمدیم و تشکیل خانواده دادیم تا اینکه در سال 1383 برادرم در اثر یک سانحه رانندگی فوت کرد و من هم چون می دانستم تحت تعقیب هستم، مغازه ای تهیه کردم و به دور از اتفاقاتی که دور و برم بود، مشغول کار و زندگی شدم و اکنون 4 فرزند دارم.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران اعلام داشت: با توجه به رای و حکم صادره از دادگاه تعیین بود که محمد و حمید هر دو به قتل 4 نفر با استفاده از سلاح گرم محکوم به قصاص در برابر قتل محکوم شده اند.

این مقام پلیسی در سرانجام گفت: با دستگیری یکی از محکومان، پرونده برای ادامه رسیدگی به دادسرای ناحیه 27 تهران ارسال شد.

fun30t1.ir: شهر سرگرمی، در شهر سرگرمی کلی مطلب باحال براتون داریم

javedandld.ir: مجله جاودان | مجله خانه و خانواده ایرانی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 30653

به "خاتمه فرار 27 ساله یک قاتل پس از قتل 4 مرد ، او در تهران تشکیل خانواده داده و مغازه داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه فرار 27 ساله یک قاتل پس از قتل 4 مرد ، او در تهران تشکیل خانواده داده و مغازه داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید