خبرنگاران فوتشال؛ معجون هیجان انگیز فوتبال و شالیزار

به گزارش بلاگ پو، تهران- خبرنگاران- در فصل کاشت نشای برنج در استان های شمالی کشور بازی هیجان انگیزی به نام فوتشال رواج دارد که مورد توجه سایت AFC نیز قرار گرفته است.

خبرنگاران فوتشال؛ معجون هیجان انگیز فوتبال و شالیزار

فوتشال. تلفیقی اعجاب انگیز از فوتبال و شالیزار. سایت AFC این بار برای جلب نظر مخاطبان ایرانی خود چند تصویر از مسابقات فوتشال را روی خروجی خود در صفحات مجازی قرار داده و بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

اما در خصوص فوتشال کمی بیشتر بدانیم. این رشته در فصل کاشت نشای برنج در شالیزارهای شمال کشور خصوصا در استان مازندران و گیلان رواج دارد. این مسابقات معمولا در ماه های فروردین و اردیبهشت برگزار می گردد و قوانین خاص خود را دارد و البته با استقبال فوق العاده مردم نیز همراه است.

فوتشال در زمینی به ابعاد حدودی 25*50 برگزار می گردد و هر تیم 9 بازیکن در داخل زمین دارد. مردم نیز استقبال خوبی از آن به عمل می آورند و فضای رقابتی جالبی وجود دارد. یک گزارشگر هم با هیجان بالا مسابقات را گزارش می نماید. در این بازی که به قدرت بدنی بالایی احتیاج است؛ گل های زیادی رد و بدل می گردد و بازیکنان نیز گاها از حرکات آکروباتیک استفاده می نمایند و ابایی بابت این قضیه ندارند.

fun30t1.ir: شهر سرگرمی، در شهر سرگرمی کلی مطلب باحال براتون داریم

javedandld.ir: مجله جاودان | مجله خانه و خانواده ایرانی

منبع: ایرنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 26486

به "خبرنگاران فوتشال؛ معجون هیجان انگیز فوتبال و شالیزار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فوتشال؛ معجون هیجان انگیز فوتبال و شالیزار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید