2 مقام حزب الله را تحریم کردیم

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران؛ مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا با بیان اینکه حزب الله برای آمریکا و متحدانش یک تهدید است، از تحریم 2 مقام آن اطلاع داد.

2 مقام حزب الله را تحریم کردیم

به گزارش اقتصانیوز به نقل از فارس؛ مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا بامداد آدینه بیان داشت، حزب الله تهدیدی برای آمریکا و متحدانش محسوب می گردد.

پامپئو در پیامی توییتری نوشت: حزب الله همچنان برای آمریکا و متحدانمان یک تهدید محسوب می گردد. امروز ما دو مقام حزب الله را تحریم کردیم.

وزیر خارجه آمریکا مدعی شد این دو مقام تحریم شدند تا فعالیت های این گروه تروریستی را بیش از پیش نمایان نموده و شبکه های عملیاتی آن را مختل کنیم.

او در ادامه نوشت: تمامی کشورها باید کوشش نمایند تا فعالیت های حزب الله را محدود نموده و از خود در برابر این گروه محافظت نمایند.

وزارت خزانه داری آمریکا بامداد امروز (آدینه) نبیل فاروق و حسن البغدادی از اعضای ارشد حزب الله لبنان را در فهرست تحریم ها قرار داد.

این تحریم ها بخشی از کوشش های دولت آمریکا برای کاستن از محبوبیت حزب الله در لبنان و ایجاد تفرقه در این کشور است.

واشنگتن به همین دلیل، از مدت ها قبل کشورهای اروپایی را برای تروریستی اعلام کردن کل حزب الله تحت فشار شدید قرار داده است. آمریکا همچنین چندین بانک و شخصیت لبنانی را به اتهام ارتباط حزب الله در فهرست تحریم قرار داده است.

این تصمیم در حالی اتخاذ شده که حزب الله، یکی از مهمترین احزاب سیاسی لبنان است. در انتخابات دو سال پیش مجلس لبنان هم با وجوداقدامات آمریکا علیه این حزب، بخش بزرگی از کرسی ها در اختیار ائتلاف مورد حمایت حزب الله نهاده شد.

fun30t1.ir: شهر سرگرمی، در شهر سرگرمی کلی مطلب باحال براتون داریم

javedandld.ir: مجله جاودان | مجله خانه و خانواده ایرانی

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 36302

به "2 مقام حزب الله را تحریم کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 مقام حزب الله را تحریم کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید